Levering alleen in België en Frankrijk
🚚 Gratis verzending vanaf 40€ aankoop
Kan ik een bestelling die wordt verwerkt wijzigen of annuleren ?
Zodra uw bestelling is gevalideerd, kunt u deze niet meer wijzigen of annuleren vanuit uw klantaccount.
Daarentegen kunt u, zodra de bestelling is ontvangen, gebruikmaken van uw herroepingsrecht door ons binnen 14 dagen (na ontvangst van uw bestelling) op de hoogte te brengen van uw wens om uw bestelling te retourneren. U dient het/de product(en) dan uiterlijk 14 dagen na mededeling van uw beslissing aan ons intact te retourneren. U kunt desgewenst een nieuwe bestelling plaatsen.
Ga voor meer informatie naar het deel 'Hoe stuur ik een product terug als onderdeel van een herroeping?' in de rubriek 'Dienst na verkoop' van deze FAQ.
Het wijzigen van een afleveradres is niet langer mogelijk zodra uw bestelling de status 'Wordt bereid' heeft. Wij raden u aldus aan om waakzaam te zijn wanneer u het gewenste afleveradres voor uw bestelling invoert.
Dit houdt in dat er direct na de validatie van uw bestelling vanuit uw Klantenzone een adreswijziging moet worden doorgevoerd. De wijzigingen zijn vervolgens in dezelfde ruimte zichtbaar.
Momenteel leveren we alleen in Continentaal Frankrijk (met inbegrip van Corsica), het Vorstendom Monaco en natuurlijk in België.
Wij bieden de volgende leveringswijzen :
![]() | Thuisbezorging via Colissimo: Thuisbezorging zonder handtekening, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 8,90 |
![]() | Ophaalpunt van Colissimo: Levering in het postkantoor of een afhaalpunt, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 6,90 |
![]() | Thuisbezorging via DPD Predict: Thuisbezorging binnen een bepaald tijdslot, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 8,90 |
![]() | DPD Pick Up: Levering in een afhaalpunt, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 6,90 |
En voor elke winkelmand boven € 40 (incl. btw) is de levering gratis!
Voor België
![]() | Thuisbezorging via Colissimo: Thuisbezorging zonder handtekening, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 8,90 |
![]() | Ophaalpunt van Colissimo: Levering in het postkantoor of een afhaalpunt, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 8,90 |
![]() | Thuisbezorging via DPD Predict: Thuisbezorging binnen een bepaald tijdslot, binnen 2 tot 3 werkdagen, tegen een tarief van € 8,90 |
Profiteer van de gratis levering voor elke winkelmand met een bedrag hoger dan € 40 (incl. btw)!
Het verzenden van bestellingen vindt plaats van maandag tot en met vrijdag (behalve feestdagen).
Wanneer u uw bestelling verzendt, ontvangt u een bevestigingsmail met een trackingnummer waarmee u op elk moment de status van uw bestelling bij de vervoerder kunt te weten komen.
Deze informatie kunt u gebruiken om contact op te nemen met de vervoerder aan wie het pakket is toevertrouwd in geval van een vraag, een vertraging of een klacht.
Let op, zodra uw bestelling de status 'in voorbereiding' heeft, kan het leveringsadres niet meer worden gewijzigd. Voor meer informatie kunt u onze rubriek FAQ raadplegen.
Het leveringsadres van uw bestellingen kan niet meer worden gewijzigd zodra uw bestelling wordt voorbereid. Meer info vindt u hier.
Wij bieden verschillende mogelijkheden om uw Lilliputiens-bestelling op een veilige manier te betalen:
Ons beveiligd betalingssysteem Payline, aangeboden door Crédit Mutuel Arkea, biedt SSL-codering (Secure Socket Layer) om elke transactie volledig en veilig te verwerken:
Het is tevens mogelijk om een bestelling te betalen met de veilige oplossing PayPal.
Wanneer u betaalt voor een bestelling, wordt u doorgestuurd naar de server van het geselecteerde betalingssysteem, zodat de gecodeerde informatie alleen tussen u en de bankinterface gaat die belast is met het valideren van de transactie.
Wanneer een betaling wordt geaccepteerd, wordt een bevestigingspagina geladen en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
Houd er rekening mee dat onze online winkel Lilliputiens niet de mogelijkheid biedt om per cheque of bankoverschrijving te betalen.