Veelgestelde vragen

U kunt contact opnemen met de klantenservice van Lilliputiens via ons contactformulier.
U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.

Kan ik een bestelling die wordt verwerkt wijzigen of annuleren ?


Zodra uw bestelling is gevalideerd, kunt u deze niet meer wijzigen of annuleren vanuit uw klantaccount.

Daarentegen kunt u, zodra de bestelling is ontvangen, gebruikmaken van uw herroepingsrecht door ons binnen 14 dagen (na ontvangst van uw bestelling) op de hoogte te brengen van uw wens om uw bestelling te retourneren. U dient het/de product(en) dan uiterlijk 14 dagen na mededeling van uw beslissing aan ons intact te retourneren. U kunt desgewenst een nieuwe bestelling plaatsen.

Ga voor meer informatie naar het deel 'Hoe stuur ik een product terug als onderdeel van een herroeping?' in de rubriek 'Dienst na verkoop' van deze FAQ.

Het wijzigen van een afleveradres is niet langer mogelijk zodra uw bestelling de status 'Wordt bereid' heeft. Wij raden u aldus aan om waakzaam te zijn wanneer u het gewenste afleveradres voor uw bestelling invoert.

Dit houdt in dat er direct na de validatie van uw bestelling vanuit uw Klantenzone een adreswijziging moet worden doorgevoerd. De wijzigingen zijn vervolgens in dezelfde ruimte zichtbaar.