Veelgestelde vragen

U kunt contact opnemen met de klantendienst van Lilliputiens via ons contactformulier.
U krijgt binnen 48 uur antwoord.

Wat als ik me niet kan aanmelden op mijn Lilliputiens-account ?


Er zijn verschillende redenen waarom u zich moeilijk of niet op uw account kunt aanmelden:

  • Uw e-mailadres is verkeerd. Zorg ervoor dat u het e-mailadres invoert dat werd ingevoerd tijdens het aanmaken van uw Lilliputiens-account en controleer de exacte spelling ervan (respecteer de hoofdletters en kleine letters, leestekens, enz.).
  • Uw wachtwoord is verkeerd. Als u uw wachtwoord niet langer weet, kunt u het opnieuw instellen door te klikken op 'Wachtwoord vergeten' onder het aanmeldingsformulier. Er wordt dan een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres dat aan het Lilliputiens-account is gekoppeld. Deze bevat een nieuw wachtwoord dat u kunt invoeren om zich aan te melden en kunt bijwerken via de rubriek 'Mijn persoonlijke informatie' van uw Lilliputiens-account.
  • U hebt geen account. Uw registratie is mogelijk niet gevalideerd op onze website. Maak uw account opnieuw aan en controleer of u een bevestigingsmail van uw registratie ontvangt.


Als u na het uitvoeren van deze controles nog problemen ondervindt, kunt u contact met ons opnemen via ons 'Andere aanvraag'-formulier.